وبلاگ جریح

وبلاگ جریح

وبلاگ جریح

وبلاگ جریح

وبلاگ جریح

عکس های جالب از کودکی زهرا عاملی

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ق.ظ

عکس های جالب از کودکی زهرا عاملی

عکس های جالب از کودکی زهرا عاملی

برای دیدن عکس های جالب از کودکی زهرا عاملی

به ادامه مطلب مراجعه کنید

عکس های جالب از کودکی زهرا عاملی

زهرا عاملی با انتشار عکس بالا نوشت:

من در آغوش خواهرم

عکس های جالب از کودکی زهرا عاملی

زهرا عاملی با انتشار عکس بالا نوشت:

کودکی هام…

با مامان و خواهر و بزغاله

عکس های جالب از کودکی زهرا عاملی

زهرا عاملی با انتشار عکس بالا نوشت:

من فقط دو سال بزرگتر بودم

اما احساس مسئولیت خفنی در مقابل علی می کردم…

ساعتها می نشستم زیر پنجره ی آشپزخونه و داد می زدم: ماااااامااااان؟

ده تومن بنداز پایین …پنج تومن واسه من…پنج تومن واسه علی….

نمی دونم چرا جای یه ساعت داد زدن یه لحظه نمی رفتم بالا؟!!!!

خلاصه که یه همچی خواهر مهربونی بودم….شما ماچ و نیگا؟!!!

من سمت راستی ام

عکس های جالب از کودکی زهرا عاملی و برادرش

  • ربیع حسنلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی