شعر در مورد چراغ سبز

شعر در مورد چراغ سبز ,شعر درباره چراغ سبز,شعر برای چراغ سبز,شعر در باره چراغ سبز,شعر با چراغ سبز,شعر درمورد چراغ سبز,شعر با کلمه چراغ سبز,شعر با کلمه ی چراغ سبز,شعری در مورد چراغ سبز,شعری درباره چراغ سبز,شعر درباره ی چراغ سبز,شعر کودکانه در مورد چراغ سبز,شعر مفهومی در مورد چراغ سبز,شعرهای کودکانه در مورد چراغ سبز

شعر در مورد چراغ سبز

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد چراغ سبز برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

آنها که از خطوط ِ خوابهای من خبر ندارند!

آنها که تابحال،

جز خواب ِ چراغ سبز ِ چهارراه ِ خیابانشان،

خوابی ندیده اند!

بگذار دلشان به همین هفته های همهمه خوش باشد!

وقتی نام ِ زغفران می شاید،

آنها به یاد ِ شله زرد می افتند!

هیچ شاعری در دفتر ِ شعر ِ خود ننوشت:

زعفران گل ِ زیبایی ست

شعر در مورد چراغ سبز

چراغ سبز یا قرمز چه فرقی می کند وقتی

سواره خط کشی قلب عابر را نمی فهمد

حضور حاضر غایب که می گویند یعنی من

غریب افتاده ای که جمع حاضر را نمی فهمد

شعر درباره چراغ سبز

شد برافروخته چو سبز چراغ

سبز در سبز چون فرشته باغ

رخت را سوی سبز گنبد برد

دل به شادی و خرمی بسپرد

شعر برای چراغ سبز

آبیار چمن عشق گداز است اینجا

کشت پروانه همان سبز کند خوی چراغ

عشق در خلوت حسن انجمن راز خود است

جیب دارد سر پروانه بزانوی چراغ

شعر در باره چراغ سبز

توی زندگی هر آدمی همیشه

یک نفر هست که هیچ وقت نیست.

پشت چراغ قرمز حواست را جای دوری پرت می کند.

آنقدر که باید ماشین های پشت سری کلی

بوق بزنند تا تو بفهمی چراغ سبز شده.

شعر با چراغ سبز

خانمه پشت فرمون بود

چراغ سبز شد نرفت ، زرد شد نرفت ، قرمز شد نرفت . . . . . . . . . .

افسره رفت بغلش گفت

خانم شرمنده ما همین سه رنگ و داریم پسندتون نشد؟

شعر درمورد چراغ سبز

از سبکِ سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ می‌کنن

می‌شه فهمید که دنبالِ جواب نیستن،

میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه

مثلا اگه تایپ می‌کنن: “من هارد دیسکِ اکسترنالم رو که وصل می‌کنم

به لپ‌ تاپ قرمزم اون چراغ سبزش دیگه روشن نمی‌شه! ”

و توقع دارن گوگل جواب بده :

“الهی بمیرم، چرا خوب؟

شعر با کلمه چراغ سبز

پشت چراغ قرمز به تو فکر می کنم

پشت چراغ زرد به تو فکر می کنم

پشت چراغ سبز به تو فکر می کنم

آنقدر به تو فکر می کنم که حالا یک خیابان به من اقتدا کرده اند

و تمام بوق های شهر به افتخار من به صدا در آمده اند

حالا… همه به تو فکر می کنند …

شعر با کلمه ی چراغ سبز

پشت چراغ قرمز چارراه

هی چراغ سبز میدهی

و منتظر ایستاده ای

که سبز شود چراغ نگاهم

شعری در مورد چراغ سبز

یه روز که خواست دل من از تو رد شه

پشت چراغ قرمز دلامون

حسی اومد لبریز بودنش کرد

چراغ سبز نگامون

شعری درباره چراغ سبز

در ازدحام رفت و آمد یادت

ذهنم ….

در چراغ سرخ عشقت گیر کرده

چراغ سبز دلت را

روشن کن

مرا سرخی لبانت می خواند

شعر درباره ی چراغ سبز

در چهار راه عشق

چراغ چشم های مادرم

همیشه سبز است

شعر کودکانه در مورد چراغ سبز

وقتی چراغ قرمزی داری

به نام ایست

من با چراغ سبز

غافلگیر میکنم

شعر مفهومی در مورد چراغ سبز

چتر سرسبز برکشید به ماه

شد برافروخته چو سبز چراغ

سبز در سبز چون فرشته باغ

رخت را سوی سبز گنبد برد

شعرهای کودکانه در مورد چراغ سبز

حالم گرفته است

می خواهم

چراغ سبز شود …

شعر تنهایی و غمگین

پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست

چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست

در این ساحل که من افتاده ام خاموش

غمم دریا ، دلم تنهاست

شعر در مورد ولادت پیامبر اکرم

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

تـــولدت مبارک عشقم :*

شعر کودکانه درباره ی ماه محرم

محرم ماه الفت با جنون است

چراغ کوچه هایش بوی خون است

محرم حرمت خون است و خنجر

تلاطم می کند حنجر به حنجر

شعر در مورد چراغ سبز

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد تلفن

شعر در مورد تفکر

شعر در مورد علاقه

شعر در مورد تعجب

شعر در مورد تکبر