وبلاگ جریح

وبلاگ جریح

وبلاگ جریح

وبلاگ جریح

وبلاگ جریح

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام نفرین

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام نفرین

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام نفرین با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام نفرین,آهنگ جدید محسن یاحقی بنام نفرین,دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی,آهنگ جدید محسن یاحقی,آهنگ نفرین از محسن یاحقی,دانلود آهنگ نفرین از محسن یاحقی,فول آلبوم محسن یاحقی,دانلود فول آلبوم محسن یاحقی

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام نفرین

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام نفرین

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ محسن یاحقی بنام نفرین

دلم با تمامه دردهای عشق آشناست تنم با همه ی زخمهای عاشقی یکیست

بی رحمانه تر از تو هیچکس دلبستگیهایم را شکنجه نداد

با این همه ظلم اما مثله من هنوز کسی عاشق نیست

دوست داشتنه تو عاشقانه ترین احساسه من است

و همه ی کلمه های نوشته هایم سوگوار دلتنگیست

سنی ندارم اما از موی سپیدم پیداست دلم در آستانه ی هزار سالگیست

میجنگم با بی تو به سر کردن اما میدانم

سهمه من از ادامه ی تنهایی ها همین تنهاییست

متن آهنگ محسن یاحقی بنام نفرین

از وقتی با نبودنت از زندگیم سیر شدم آینه نبود ببینم وای شکسته و پیر شدم

جایه موندنم نبود به گریه تبعید شدم تو رویاهای ناتمومت موندم و ناپدید شدم

بعد تو این شکستنام منو بدبین کرد بعد از تو هر کی منو دید تو رو نفرین کرد

جایی برای ماندنم نذاشتی اما من این خرابه ی نا امن را ترک نمیکنم

با اینکه حرف از من نمیشنوی اما در گفتنه دوستت دارم هایم به تو شک نمیکنم

متن آهنگ محسن یاحقی بنام نفرین

مثله کودکی بازیگوش میدوی نمی مانی کنارم نمیشینی

تا به سنگ میخوری گریه میکنی برمیگردی

آرام میشوی کنارم و بعد مرا نمیبینی

قبل از این فقط تو بودی و من بازیه تو با من بود و میرفتی تا پیدایت کنم

برای سرگرمی تو بازی با من کهنه شد

تا اینکه حال باید از دور کنار هم بازیهای تازه تماشایت کنم

جایی برایم نمانده اما اشتباه تو را که میبینم میمانم

متن آهنگ محسن یاحقی بنام نفرین

چون باز به سنگ میخوری از این بازی و راه خوب شدنت را من فقط میدانم

لعنت به من که تو دلم مهرتو کاشتم عشقه من

کاشکی بعد از تو هنوز دوست نداشتم عشقه من

کاشکی همین لحظه ی سرد مرگه من از راه برسه خدا صدامو بشنوه صدایه اونکه بی کسه

بعد تو این شکستنام منو بدبین کرد بعد از تو هر کی منو دید تو رو نفرین کرد

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام نفرین


  • ربیع حسنلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی